Pages

Tuesday, January 31, 2017

Januarska biblioteka!

2017. godinu sam započela knjigama, pa uvodim i novi serijal postova - mesečnu biblioteku, gde ću svakog meseca sa vama deliti ono što sam pročitala. Pa, krenimo odmah! 

Januar su obeležile tri knjige - "Poslednji voz za Istanbul", Ajše Kulin, "Zvezde sijaju s neba", Sindija Šeldona i "Devojka iz Bruklina", Gijoma Musoa. 


Ova Šeldonova knjiga je jako dobra, međutim, ima on i boljih. Radi se o devojci Lari Kameron koja je kao mala živela s ocem. Majka joj je umrla, kao i Larin brat blizanac još na rođenju, za šta njen otac krivi svoju ćerku i ne pokazuje joj ni malo ljubavi. Kada se razboli, Lara vodi računa o njemu i uči o izgradnji i arhitekturi. San joj je da bude uspešna u tom polju, što joj i uspeva. Mlada je i ambiciozna, nalazi ljubav svog života, upliće se u opasne stvari. Rizikuje, gubi, nada se, dobija, pada i ustaje. Jednostavno, priča koja se guta i ne ispušta do kraja. 


Poslednji voz za Istanbul je priča o Drugom svetskom ratu i problemima koje je ono donelo mnogim ljudima, o ljubavi, bežanju, borbi i životu. Predivna knjiga koja vas neće ostaviti ravnodušnima. 


I, najbolje za kraj. Definitivno najbolja Musoova knjiga koju sam do sada pročitala. Ana svom budućem mužu otkriva strašnu tajnu. On odlazi i ne dopušta joj da objasni, a kada shvati šta je uradio, vraća se, ali kasno. Ane nema, a on se neće smiriti dok je ne pronađe, iako ni ne naslućuje šta će otkriti o njenom životu. Priča puna zapleta sa neočekivanim krajem će vas potpuno oduševiti i osvojiti.



To je sve za ovaj post, a mi se čitamo u sledećem! ❤

2 comments:

  1. Ja sam veliki knjiški moljac, tako da sam se baš obradovala ovom postu. Sjajno napisan, drago mi je što si podelila ovako zanimljive knjige sa nama. Odlicno si nam ih predstavila, većinu njih nisam citala ali definitivno cu ih potraziti jer obecavaju i deluju vrlo interesantno.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što sam ti pomogla da izabereš nove knjižice, uživaćeš u čitanju sigurno! :)

      Delete