Pages

Thursday, January 19, 2017

Kraj taga Potroši 5 do 31.12.2016.

Danas je konačno došao red i na ovaj post! Sve slike su od 31. decembra, tako da sam ove proizvode trošila do tad iako kasnim sa pisanjem. Pa, krenimo odmah! 

Ono što sam skroz potrošila još pre mesec dana jeste Still regenerator sa keratinom. Lep balsam, miriše na žvake i roze je boje, a cena mu je bila oko 350 dinara za 400ml. Njegovu sliku neću ubacivati jer je izgledao užasno zbog vode, ali možete ga pogledati na internetu ili u ovom postu. 


Sledeća je Le Petit Marseiliais hidratantna krema za telo. Dobila sam je na poklon tako da cenu ne znam, ali ova kremica je odlična. Divno miriše, a nega je još bolja. Malo je gušća ali je koža brzo upija. Kao što vidite, ostalo je još jako malo, što govori koliko mi se i dopala. 


Zatim, tu je Loreal Elseve Total Repair Express Conditioner sprej za kosu. Koštao je nekih 500 dinara u DM-u. Ova prskalica radi ono što i kaže - omekšava krajeve i olakšava raščešljavanje. Lepo miriše, ne otežava kosu, ali se neverovatno sporo troši, pa po slici možete da vidite da nisam ni do pola stigla. Ali sve u svemu, odlična stvarčica. 


Pretposlednja je još jedna prskalica, ali za telo i to Fruttini Lubenica. Bio je oko 300 dinara u DM-u. Lagan sprej, lepo i osvežavajuće miriše, baš na lubenicu i više je letnji miris, pa ga možda zato nisam ni koristila nešto mnogo, a možda i zato što više koristim Victoria's Secret mist, koji je dosta dugotrajniji. 


I za kraj, EOS balsam za usta. Divna mazalica, jako lepo neguje i dosta mi je pomogla u ovim zimskim danima. Bila je oko 800 dinara u DM-u, i kao što vidite, skroz je otišao i to zasluženo. 



Da li je ovaj tag bio uspešan? Paa, rekla bih da baš i nije. Dva proizvoda sam skroz potrošila, jedan skoro do kraja, a preostala dva jedva pola. Ma, biće bolje drugi put, sa drugim proizvodima. 

Kako se vama dopao ovaj tag? Da li želite da uradim još neki?
Uživajte, a mi se čitamo u sledećem postu! ❤

No comments:

Post a Comment