Pages

Sunday, September 3, 2017

Prvi dan srednje škole + 3 outfit ideje

Prvi dan srednje škole je većini prošao, i nadam se da nije bio strašan koliko skoro svi očekujemo da će da bude, jer ćete danas proživeti moj prvi dan u Gimnaziji. ☺



Prvi septembar 2015. sam duuugo iščekivala. Planirala sam šta ću da obučem, nagađala s kim bih mogla da budem u odeljenju, slušala glasine o profesorima... I tako, leto je prošlo i stiglo je vreme za polazak u školu. Veče pre sam spremila odeću, patike i torbu, spakovala svesku i pernicu, navila sat i legla u krevet. 
Ujutru me je zvonjava alarma probudila bez zakašnjenja, u pripremi i odlasku u školu nije bilo nikakvih problema, ni gužve, ni kiše, sve savršeno. Pred gimnazijom gomila nas prvačića koji čekamo da nas pozovu u odaje nove škole. Ubrzo smo i ušli u veliku svečanu salu, i seli. Tačnije, otprilike svi osim mene su seli. Zašto ne i ja? Zato što sam propala kroz stolicu. Htela sam da sednem i ona se samo zaklopila, a ja ostala u njoj. Šta da kažem, imamo jako nepraktične stolice. Evo, počela je treća godina kako idem u tu školu, a i dalje ne umem da sednem na stolicu u svečanoj sali kako treba.  
Kasnije smo otišli u učionicu sa razrednom, ona nam je pričala kako i šta, imali smo časove, upoznavali se sa profesorima i međusobno, ništa posebno.




Uglavnom, prvi dan srednje škole je samo početak jednog novog perioda, a sami treba da ga otkrivamo i doživljavamo na neki svoj način. Shvatićete da legende o strašnim profesorima koji jedu nove đake nisu tačne. Važno je da ostavite što bolji utisak na samom početku, jer se on provlači kroz sve četiri godine i teško je promeniti sliku koju su profesori stvorili o nama, pogotovo ako je loša. Zato, glavu gore, redovno učite, javljajte se, vežbajte, učestvujte na časovima, ali i uživajte u ovim godinama. Upoznajte nove ljude, družite se, šetajte, i ne dozvolite da stres i negativnost koji se provlače kroz školske dane utiču na vas. Živite i uživajte. Želim vam srećnu novu školsku godinu! ☺

No comments:

Post a Comment