Pages

Tuesday, September 12, 2017

Drugi rođendan bloga

Evo već dve godine kako pišem blog. Proletele su za čas. Ovo je nešto što stvarno volim da radim, iako sam pravila pauze i bila neredovna. Pisanje me ispunjava i čini srećnom. Želim da vam se zahvalim na tome što čitate moje postove, na svakom komentaru koji ostavite. Drago mi je što postoje oni koji i dalje čitaju blogove, kao i svi divni ljudi koji ih pišu. Nadam se da ćemo se još duuugo čitati ovde!


Novost: otvorila sam novi profil na instagramu, pa ako želite, zapratite ovde, a mi se čitamo u narednom postu!☺

4 comments:

  1. Srećan blogorođendan draga! Želim ti punoo uspeha!

    Milica's diary

    ReplyDelete
  2. Divan post!
    Da li bi zeljela da se medjusobno zapratimo? Ako da, javi mi u komentarima na mom blogu :)
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ReplyDelete