Pages

Monday, December 12, 2016

Oči u oči sa poklonima!

Ne znam za vas, ali mnogo volim ovo doba godine kada planiram i kupujem poklone za novogodišnje praznike svojim najbližima. Ali se isto toliko i nerviram što ne mogu da nađem baš ono što sam htela, ili što uopšte nemam predstavu šta nekome da poklonim. Pa, da i ove godine ne bih 30. decembra jurila po gradu i pakovala poklone, već sam se pripremila za ovaj okršaj s idejama, kesama, kutijama i papirima. Zato danas pričamo o tome kako da ovaj period prođe sa što manje muka.



Prvo i prvo, lista sa svim imenima koja će se ove godine obradovati našim poklonima! U tu tabelu dodajmo i rubrike šta, koliko, gde i gotovo, pa možemo da nastavimo.

 
 Drugi korak je određivanje budžeta. Ovde ne treba da preterujemo, jer je ne moguće kupiti poklon za 100 dinara, ali s druge strane ne treba ni da potrošimo 10 000 da bismo kupili nešto lepo. Takođe treba da odredimo i razuman broj osoba kojima poklanjamo. Ja kupujem poklone mami, tati i bratu, i jednoj drugarici. Za sad.

Kada smo i ovo uradili, prelazimo na odabir poklona. Ovde mogu da posluže i Pinterest i Youtube, a preneću vam ono što sam pronašla i što mislim da može da vam pomogne i da neku ideju.















- Sve slike su preuzete sa interneta -

Kada odaberete poklone, vreme je za kupovinu ili pravljenje, a nakon toga sledi pakovanje! Ne zaboravite da nabavite papire i kese, makaze i lepak za pakovanje. Napravite i neku lepu čestitku, ili je kupite, jer će ona dati poseban čar poklonu.




Sada vam samo preostaje da se radujete i nestrpljivo iščekujete novogodišnje veče, ili sledeće jutro, kada ćete dati poklone i biti srećni zajedno sa porodicom i prijateljima. 

Nadam se da vam je ovaj post pomogao, uživajte u prazničnoj atmosferi, a mi se čitamo u sledećem postu! ♥

6 comments:

  1. Izgled bloga ti je BUM!Prekjut. Jako lep post,imala sam slican i ovaj tvoj mi se mnogo dopada. Pratim te. http://ellalavomg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Slike su fantasticne!
    Sve su nekakve u istome ritmu i bas mi se svidaju :)
    Ima jako puno ideja, ja sam bas ovakvo slovo htjela pokloniti prijateljici za rodendan, koji je inace par dana poslje Bozica :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Ideja sa slovom je genijalna, drugarica će ti se sigurno obradovati ♥

      Delete