Pages

Thursday, December 1, 2016

Update taga Potroši 5 do 31.12.2016.

Danas vam donosim brzi (bez novih slika) update taga Potroši 5 do 31.12.2016. Pa da krenemo odmah.


Eos sam dosta potrošila, ali ima tu još da se iskoristi, pa možda i uspem da ga celog potrošim do kraja godine.

Zatim, kremu za telo sam takođe često koristila, i dosta potrošila, ostalo je još po ivicama pakovanja.

Regenerator za kosu je skroz iskorišćenj i već je u kanti za smeće.

Sprej za telo od lubenice i nisam često prskala tako da ga nisam mnogo ni potrošila, ali ću se potruditi da ga iskoristim do kraja.

I za kraj, prskalica za kosu. Stavljala sam je posle svakog pranja, a i između pranja (čitaj:stalno), ali ona kao da se i ne troši, tako da mi jedino ona za sad "pravi problem" (ako to mogu tako da nazovem).

To je to za ovaj super kratki i super brzi post, a mi se čitamo u sledećem!  ♥

No comments:

Post a Comment