Pages

Monday, February 29, 2016

Recenzija: Blistex Protect Plus Lip Balm

Sada uvodim i novu vrstu posta da tako kažem, a to su recenzije. Volim da ih čitam, a i mislim da su zanimljive za pisanje. ☺

Današnja zvezda je Blistex Protect Plus Lip Balm.





Kupila sam ga ''slučajno'' (iako se ništa ne kupuje slučajno) u dm-u pre oko mesec dana za 250 dinara. Činilo mi se da će biti dobar za zimu jer inače imam suva usta pa me je ono Protect Plus privuklo, a i na pakovanju je pisalo da štiti od vetra, hladnoće, Sunca, ovoga i onoga.

Međutim. Ovo je toliko masno i gnjecavo i topljivo da nemam reči. To nisam očekivala.
Kad sam ga kupila i izašla iz radnje odmah sam ga otvorila i namazala. Bio je jako lep, ni gnjecav ni tvrd, baš onako kako treba da bude. I odmah sam primetila da su mi usta mekša i oporavljena.

Ali. Posle možda 5 dana, počeo je da se topi, bio je gnjecav kad ga mažem i ostavljao je beli sjaj. Mnogo belog sjaja, toliko da ne mogu da ga stavim kad izlazim iz kuće jer stvarno ružno izgleda. Za kućnu varijantu je dobar, pogotovo preko noći - ujutru usne budu super mekane. A i fenomenalno miriše.
Na ruci tako izgleda, a samo je jedan sloj namazan

Da sumiram utiske: ako želite balzam koji možete da nosite i kad ste van kuće, ovaj vam, nažalost, ne preporučujem.

Videla sam i neke u tubici, ali ne bih da rizikujem opet, pa sam planirala da uzmem Labello Hydro Care.
Volela bih da svoje utiske o Blistex-u ostavite u komentarima, a mi se čitamo u sledećem postu! ☺

No comments:

Post a Comment