Pages

Saturday, February 13, 2016

Iskoristi ovaj raspust!

Ostalo je još samo 3 dana do kraja raspusta, a šta sam uradila za to vreme? Sedela u kući i gledala videe na jutjubu. Ali, ne želim da dopustim da se na tome završi, pa mi je na pamet palo nekoliko ideja koje će mi pomoći da iskoristim ovaj raspust do kraja. Let´s begin!

• Uzimam knjige iz biblioteke i čitam, čitam, čitam! To sam već i uradila i preporučila bih vam ove 3 knjige: Princ magle, Ponoćna palata i Septembarska svetla. Sve tri čine Trilogiju magle, i napisao ih je Karlos Ruis Safon. Ove knjige su kombinacija fantastike, horora i romantičarske književnosti. Sve tri sam pročitala za četiri dana, toliko su dobre! Jednostavno te vuku da nastaviš da čitaš. Pa, ko voli, nek´ izvoli! ( počela sam da čitam i Idi postavi stražara, možda bude post samo o njoj ☺)


• Izlazim napolje kad god i gde god. Nisam tip koji voli lumpovanje do pet ujutru, opijanje i tako to. Više mi prija da šetam, idem u bioskop, jedem kokice, vozim rolere, pijem toplu čokoladu u nekom lepom kafiću sa drugaricama...  Samo se družite onako kako vama odgovara, i sve će biti super. 





*znam da slike nemaju veze sa zimom, ali šta ću, letnje sam dete ☺

• Negujem svoje lice, kosu i telo. Pobogu, pa treba priuštiti sebi bar jedno spa veče! Internet je preplavljen receptima za maske za suvu, normalnu, masnu, ovakvu i onakvu kožu i kosu. Samo pronađi onu koja tebi odgovara i opusti se! Upravo sad, dok pišem ovaj post, imam masku na licu. Zato, dajte sebi oduška i opustite se!



To je samo par ideja koje mogu da vas inspirišu. U komentarima ostavite neke svoje predloge ili šta ste vi radili za vreme ovog raspusta. Vidimo se u sledećem postu! 




No comments:

Post a Comment