Pages

Tuesday, November 1, 2016

Proizvodi potrošeni u oktobru

Kako vreme neverovatno brzo prolazi i već je novembar, došlo je vreme za proizvode potrošene u prethodnom mesecu. Pa, krenimo odmah.. 


Dva dezodoransa koja su istrošena jesu Nivea Protect and Care i C-thru Charming Love. Oba jako lepo mirišu, prvi na klasičnu Nivea kremu, a drugi je malo jači ali ipak divan. Iskreno, više volim Nivea dezodoranse od ovih da tako kažem samo parfemisanih koji ostavljaju vlažan osećaj, ali su i jedan i drugi odlični. Nivea dezodorans je kupljen u dm-u na nekoj akciji za 200 dinara, a C-thru sam dobila za rođendan.


Zatim, dve savršene Palmolive kupke. Jedna miriše na cveće i osvežava, dok je druga sa mirisom kokosa i umiruje. Obe su kremaste, što je dodatni plus. Imaju po 500 ml i uzete su u Idei za oko 400 dinara.


Kao i skoro svi B. U. parfemi koje sam koristila, i Heartbeat me je osvojio. Malo je jači ali ipak prelepo miriše, pakovanje je slatko, miris dosta dugo ostaje na koži, a nije ni skup, čini mi se da košta oko 500 dinara i može da se nađe u svim parfimerijama.


Ovde se našla i jedna stvarčica iz Avona. U pitanju je Avon Senses Sensual Mystique tečni sapun za ruke. Dobila sam ga još pre godinu dana za rođendan tako da ne znam koliko košta, ali je jako prijatan i blag. Miris mu je malo čudan kada se prvi put pomiriše, ali onda shvatiš da je zapravo divan i ne znam zašto mi je ovoliko trebalo da ga potrošim, ali to i nije važno. Možete ga nabaviti u Avon-u po sigurno prikladnoj ceni.


Za kraj, imam i tri proizvoda za negu lica. Prvi je 3 u 1 gel za čišćenje lica, piling i maska iz Young and Pure kolekcije iz Afrodite, koji odlično čisti, nije mnogo grub, može da se nađe u Lilly-ju i dm-u za oko 500 dinara. Detaljnije o njemu pročitajte ovde. Tu je i Remove Spots tretman za bubuljice iz iste linije koji mi je zaista pomogao, za razliku od Balea gela za istu svrhu koji mi je samo izazivao 5 bubuljica više oko te jedne koju bih namazala, pa iako je skoro pun, ide u kantu. I jedan i drugi su oko 250 dinara i mogu da se nađu i u dm-u i u Lilly-ju.


To su svi proizvodi koje sam potrošila u oktobru, nadam se da ste uživali, a mi se čitamo u sledećem postu! 

No comments:

Post a Comment